FANDOM

Ky Kiske    

Ky Kiske

Wzrost:

178cm
Waga: 58kg
Narodowość: Francuz
Data urodzenia: 20 Listopad
Grupa Krwi: AB
Kolor Oczu: Niebiesko-Zielony
Kolor włosów: Blond

HistoriaEdytuj

Ky jest obecnym kapitanem Międzynarodowego Oddziału Policji(International Police Force). Charyzmatyczny i utalentowany zarówno w używaniu miecza jak i magii. W przeszłości podczas Świętej Wojny(2074-2175 AD) był dowódcą Sacred Order of Holy Knights. W wieku 10 lat został osierocony. Na swojej drodze spotkał ówczesnego dowodcę SOHK Kliffa Undersn. Ten powiedział, żeby Ky udał się na 5-letni traning po czym ma się stawić w siedzibie SOHK, jeżeli naprawdę pragnie walczyć z gear'ami. 5 lat mineło, a Ky stawił sięgotowy do walki. Rok póżniej Kliff odchodzi na emeryturę, a 16-sto letni Ky zajmuje jego stanowisko. Otrzymał wtedy miecz Fuuraiken (Thunderseal Sword), jeden z największych skarbów zakonu, który pozwalał osobie, która nim włada kontrolować błyskawice. Po mianowaniu go na dowódcę, Ky poprowadził zakon do wielu zwycięstw i zakończył blisko 100-letnia wojne. Po jej zakończeniu zakon rozwiązano. Następnie Ky wstąpił do IPF, gdzie został mianowany kapitanem.

Guilty Gear: The Missing LinkEdytuj

Słysząc plotki o wskrzeszeniu Justice, wysokich nagrodach i potencjalnemu rozlewowi krwi, Ky przystępuje do turnieju chcąc znależć rekrutów do drugiego SOHK. 

Guilty Gear X: By Your SideEdytuj

Słysząc ostatnie słowa Justice pod koniec poprzedniego turnieju, Ky dowiaduje się o instnieniu innego Command-Gear'a, który jednak nie chce krzywdzić ludzi. Wyrusza aby dowiedzieć się ile jest prawdy w tych plotkach. 

Guilty Gear XX:The Midnight CarnivalEdytuj

Po uratowaniu Dizzy i oddaniu jej w ręce załogi Johnny'iego, Ky wraca do swoich codziennych obowiązków jako szef policji. Juz po powrocie zstaje wciągnięty w kolejną intrygę z robotem będącym jego klonem, tajemniczą kobiętą ubraną na czerwono, tajna organizacja oraz swoim odwiecznym rywalem Sol'em Badguy'em. 

GameplayEdytuj

Ky jest uważany za bardzo prostolinijną posta, która całą swoja grę opiera na ciagłym atakowaniu przeciwnika. Używajac kilku ciosów może bez problemu spowodować, że guard meter przeciwnika zacznie się świecić. Dzięki długim i dość prostym kombosom jest bardzo dobrą postacią, najbardziej odpowiednią dla osoby zaczynającej swoją przydogę z serią. Na zaawansowanym poziomie gry Ky bardzo szybko usósł do miana jednego z top tierów Guilty Gear XX Slash. Poprzez zwiększenie szybkości Stun Edge, dłuższym kombosom czy dodaniu loopa używając "Greed Sever" jest postacią na którą warto uważać.

Źródło:Ky Kiske

Więcej z Fandomu

Losowa wiki